ikea
Google Ads

O projektu
Google Ads bannery pro IKEA upozorňující na 20% slevu na skříně IVAR vznikly během kurzu Grafického designera. Bannery jsou připraveny v několika formátech, a to včetně Branding formátu, který standartně využívá např. Seznam/Sklik (viz obrázek výše).
Design je založený na fotografii skříně v reálném prostředí doplněný jednoduchým textem a cenou, které jsou v rozložení typickém pro IKEA.
Barvy
Barvy vychází přímo z brandu IKEA. Pozadí banneru je stejné jako pozadí e-shopu IKEA. Nadpis je tmavě šedý a text je tmavě šedý. CTA tlačítko je žluté, která je převzatá z loga (a je také používána přímo na e-shopu). Nakonec je celý design doplněn o slevu, která je zvýrazněná červenou barvou, která typicky evokuje snížení ceny.
Font
Font Noto Sans je převzatý přímo ze stránek IKEA, kde je hlavním fontem pro všechny texty. Je použitý v řezech Regular a Bold.
